close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הכירו את מכללת שחקים סייבר

מערכת שורשג כסליו, תשפג27/11/2022

במכללת שחקים ישבו על מסלולי הלימודים בתחום המחשבים וחשבו כיצד ניתן לפצח את הנוסחה באופן הרבה יותר נכון ומותאם לאוכלוסייה הצעירה...

תגיות:
מכללת שחקים
צילום: יח"צ

בעוד שאנו המבוגרים עוד זוכרים את הימים שבהם היינו נרשמים לחוגי בישול או חוגי משחק, הרי שכיום העידן הטכנולוגי מציע עוד מגוון רחב של קורסים מרתקים עבור ילדים ונוער. לא רק שקורסים שכאלו תואמים את העת הנוכחית, הרי שהם גם מאפשרים הכנה מקצועית לקראת החיים הבוגרים, עם ידע חשוב הנדרש בשורה של חברות הייטק ותוכנה, כמו גם ביחידות הטכנולוגיות של צה"ל.

אולם בתחום דוגמת לימודי קוד לבניית משחקי מחשב, סייבר או לימוד שפות תכנות פופולריות, נשאלת השאלה כיצד אנו יכולים להקנות את הידע באופן הנכון ביותר לילדים? האם באמת ישנה אפשרות להפוך את התחום למעניין

מכללת שחקים
צילום: יח"צ
יותר?? כזה שמצית ניצוץ בעיניים של הנוכחות והנוכחים בשיעורים?

במכללת שחקים סייבר ללימודי קוד פצחו את האתגר עם שורה של מסלולי לימודים המבוססים בראש ובראשונה על חוויה, ורק אחר כך הלימודים עצמם. בואו להכיר את טכניקת הלימוד שהופכת כל תחום, ולו המאתגר ביותר, למהנה, חווייתי ואפילו קל!

הגישה: לימוד תוך כדי תנועה
לימודי קוד באינטרנט לרוב יתבססו על דוגמאות המוצגות בסרטונים, ולאחר מכן תרגול פרקטי של הצופות והצופים. גם בלימודי קוד במכללות שונות ועד למוסדות אקדמיים, הרי שמרבית הלימודים מבוססים על הקניית הידע בצורה פורמלית ורגילה.

במכללת שחקים ישבו על מסלולי הלימודים השונים וחשבו כיצד ניתן לפצח את הנוסחה באופן הרבה יותר נכון ומותאם לאוכלוסייה הצעירה.

בכל מסלול ומסלול אותו מציעה המכללה, מלימודי תכנות במיינקראפט, דרך לימודי יוניטי אונליין לבניית משחקי מחשב ועד ללימודי הסייבר של המכללה, שקד הצוות הפדגוגי כדי להבטיח לימודים בהם הידע הטכני נרגש באמצעות טורנירים מותחים, תרגולים כיתתיים החושבים מחוץ לקופסה, משחקי תפקידים ופרויקטים הנעשים כולם ככולם במו ידיהם של התלמידים והתלמידות הצעירים.

אלו קורסים מציעה המכללה?
במכללת שחקים תוכלו למצוא לימודים העוסקים בבניית משחקי מחשב על פלטפורמות כגון יוניטי הנחשבת לאחת מן הפופולריות בעולם ושייצאה שורה מכובדת של משחקים אהובים ומוערכים. פלטפורמת רובלוקס המאפשרת לבנות משחקי מחשב ולשווקם ברשת חברתית פנימית, ועד לקורס מיינקראפט ובו לומדים כיצד לתכנת את אחד מן המשחקים המשוחקים ביותר בהיסטוריה.

לצד לימודי גיימינג, מציעה המכללה לימודי סייבר לילדים ולנוער. יצוין כי כל המסלולים מחולקים בין שכבות הגיל הנכונות, וזאת כדי להבטיח לימודים שלא רק מספקים ידע, אלא גם מעניקים חוויה חברתית וקשרים חדשים בין החברים לכיתה.

האם הקורסים מתאימים לכל אחד ואחת?
חשוב לציין כי הקורסים אמנם אינם מצריכים כל ידע קודם, ותנאי הסף נוחים ומבוססים על אנגלית ברמה בסיסית בלבד (יכולת קריאת אותיות)וזיקה בסיסית למחשבים. ועם כל זאת, צוות המכללה מדגיש בכל עת כי הקבלה מותנית במעבר ראיון קבלה אישי.

מטרתו של ראיון הקבלה היא לערוך תיאום ציפיות בין המכללה לתלמיד/ה, לשמוע את שאיפותיהם של הנרשמים, הציפיות שלהם ולעתים אף להתאים להם קורסים נוספים אשר יוכלו לענות ולעלות על הציפייה.

בכל שאלה והתייעצות, ניתן להשאיר לצוות המכללה פניה באתר, ויועץ לימודים ישוב אליכם בהקדם.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה